Friday, July 18, 2014

UPDATE (Gambar & Video)!! #MH17 Terhempas - Nenek Tiri Najib Antara Mangsa

Nenek Tiri Najib & Hishamuddin - Puan Sri SitiAmira Prawira Kusuma (isteri kedua Tan Sri Noah) antara yang terkorban


Pasport Mangsa & Bangkai Pesawat





Jumlah Penumpang Mengikut Negara

Netherlands- 143
Australia - 27
Malaysian - 20
Indonesian - 11
British - 6
German - 4
Belgium - 3
Philippines - 3
Canada - 1
Unknown - 62 
Cabin Crew - 11 (All Malaysian)


NOTAM (Notice To Airmen #MH17) Tidak Menunjukkan Sebarang Panggilan Kecemasan



Laporan Dari Perisikan USA



Kenyataan NATO


Kenyataan Obama




Dari akaun Instagram seorang penumpang


Amaran Dari Puak Pemisah


IATA Sahkan Laluan Selamat




Ukraine Yang Tembak?


Kaitan Dengan Israel



Sidang Media Najib 


Maklumat Teknikal #MH17



Gambar-Gambar Mangsa (Lemah Jantung Jangan Tengok)




Respon DS Anwar (Masih Belum Disahkan, Dapat Dari Internet)




Najib Tiba Di KLIA, Menteri Pengangkutan di Beijing Makan Angin



SAH!! Pesawat ditembak puak pemisah yang disokong Rusia




Pemandangan Atas




Antara Mangsa Terlibat


Gambar-gambar terbaru di tempat kejadian






Jenis peluru berpandu yang dikatakan menembak jatuh #MH17 (BUK 1M)


Gambar Terakhir


Saat-saat terakhir sebelum terhempas









Respon Najib (Terperanjat macam biasa)


Passenger Manifest









23 comments:

Anonymous said...

Dah tu ko tak terperanjat?

Anonymous said...

Bodoh.....pembangkang mmg bodoh...kerja asyik menyalahkan org. Perangai lagi teruk dari kafir lahnat. Ko tak percaya qada n qadar. Takde beza dgn binatang.

Anonymous said...

Komen2 nak kena approve ke? Ooo...binatang mcm korg mmg penakut.

Anonymous said...

Jgn gaduh boleh tak. .. ni lh perangai yg melemahkan umah. ...

Anonymous said...

Setelah aku membaca entry-entry yang terdapat di dalam blog ni dapat di rumuskan betapa bangangnya tahap kecerdikan penulis blog ..antara penyebab aku menyampah dengan org PKR disebabkan ramai ahlinya yang bebal ..Haron Din pon ko maki ? Dah tahap bebal tahap dewa dah ko ni ..

jebat said...

Jangan berbalah sesama sendiri bang.. jgn salah mnyalahi.sepatutnye kite perlu bertambah bersatu padu dlm segale hal..sentiase bersedia dlm sgale situasi dan kemungkinan yg akn berlaku kelak.smoge kite pkirkn bsame2&pnye jiwa perpaduan.trime ksih..

HASRUL HASSAN said...

MH17 terhempas ditembak, memang satu mengejutkan dalam masa sama, serangan darat dibuat ke atas Gaza oleh Israel.

24 jam selepas Najib respon akan hantar bantuan kemanusiaan ke Gaza.

Anonymous said...

Hadoi mcm2 la korang ni..
Sudah2 la tu.. Al fatihah kepada mangsa.. Takziah kepada keluarga mangsa.

Anonymous said...

kuasa Allah.. ..

Anonymous said...

Memang dari air mani beruk admin ni...

Najib Altantunya said...

Ini semua memang punca BN la ni, kalau PR memerintah, aman sejahtera hidup kita semua

Anonymous said...

nak mengaku Islam tapi tolak rukun Islam & hukum Islam, agaknya boleh masuk surga ke?

Anonymous said...

Kenapala asyik nak salahkan orang je.kenapa korg yg salahkan org ni tak mampos.baik korang yang mampos.org mati tu xda kaitan dengan israel.dengan najib.jangan jadi bangsat sgt la

Anonymous said...

Hahaha bengong gambo dr atas kpl trbg terhempas molek tp gmbr yg lain terbalik bengong btl

Anonymous said...

hahaha bengong semue parti politik kat dunia nie cuma nak kaut untung ngok
Teladannye jgn terlibat dlm politik

Anonymous said...

admin n sekutunya memang bangang tahap beruk.. kesian la korang nie

Jz said...

Admin yg buat blog ni memang jahil agama..bodoh sombong !!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

sepatutnya kita di bulan puasa nie tingkatkan iman dan ibadah.. bukan tambah dosa nak tuduh menuduh.. Allah lebih mengetahui.. kita sebagai umat haruslah sama- sama menginsafi diri sendiri.. x baik menunding jari..

Anonymous said...

boleh x jgn bergaduh...ajal maut telah ditentukn...kita hadiahkn al-fatihah pd mangsa yg beragama islam..kita doalh supaya agama islam kita xmusnah akibat politik...

Mummy Ayra said...

Kuasa Allah, dah sampai ajal. Al-Fatihah dan salam takziah utk keluarga mangsa terlibat.

http://mqvitashop.blogspot.com/

Anonymous said...

Bro, biar la tunggang tbalik pe gmbar ni. Smua pn da sdia mklum psawat MH 17 mmang da xde dh. Nk ckap buruk org tu, guna otak sndri tgik dri sndri dlu.

Anonymous said...

Sma ja bn ka pkr smua nak kuasa....org ats berbhgia...org bwah yg bergaduh...x ke bodoh tu....bila smua benda dipolitikkan nila jadinya...sbb tu umat Islam x boleh bersatu...fikir la gna akal yg waras bkn ikut hati.

Anonymous said...

Sebenarnya kapalterbang yang ditembak itu ialah MH370 dan bukannya MH17 seperti yang diputarbelitkan oleh Media.

MH17 tidak ditembak, malah masih beroperasi di KLIA.
Para penumpang yang dikatakan telah menaiki MH17 di Schiphol Airport Amsterdam itu sebenarnya telah diculik oleh Yahudi.
MH17 telah dibatalkan penerbangannya pada hari tersebut.

Schiphol Airport Amsterdam merupakan pengkalan Zionist MOSSAD.
Terdapat beberapa peristiwa yang membongkar kegiatan di Schiphol Airport yang dikaitkan dengan kegiatan rahsia MOSSAD. Antaranya peristiwa-peristiwa berikut;


1. Kapalterbang Israel mempunyai status istimewa di lapangan terbang schipol. Pada tahun 1992, Pesawat kargo ke Tel-Aviv El Al yang membawa bahan-bahan terlarang untuk perang biologi , yang di buat di US dan untuk dihantar ke Israel, terhempas di Amsterdam melanggar bangunan apartment. Pada mulanya di rahsiakan oleh pihak Belanda atas permintaan Israel tetapi didedahkan dalam satu lapuran rasmi pada Oct 1998, akhbar NRC Handlesblad melapurkan dari dokumen rasmi penyiasatan kapalterbang yang terhempas tersebut membawa 190 litre dimethyl methyl phosphonate, kimia yang digunakan untuk hasilkan gas beracun sarin.
2. Pengakuan bekas menteri pertahanan Belanda Henk Vredeling dalam temubual TV NOS mengaku Belanda menjadi proksi Israel dalam perang Yom Kippur. Mereka menggunakan Schiphol Airport untuk menghantar bekalan senjata secara rahsia ke Israel dalam perang Yom Kippur 1973. Pada 29 Januari 1999, Hakim Besar Belanda mengaku kakitangan sekuriti El Al di Schiphol Airport adalah cabang polis rahsia Israel MOSSAD.
3. Pada 25 Desember 2009, terdapat cubaan untuk meletupkan pesawat Northwest Airlines Flight 253. Seorang lelaki Nigeria Umar Farouk Abdulmutallab cuba meletupkan letupan disembunyikan dalam seluar dalamnya tetapi gagal. Ia didakwa sebagai rancangan al-Qaeda untuk meletupkan kapalterbang tersebut. Terdapat lapuran lelaki tersebut diberi kebenaran memasuki pesawat walaupun tidak mempunyai passport.


Jadi kenapa Media mengatakan MH17 yang ditembak?

Jawapannya ialah:

Yahudi isreal ingin memulakan peperangan darat di Gaza dan untuk itu mereka memerlukan suatu insiden atau peristiwa yang besar berlaku supaya pandangan dunia dapat dialihkan.
Jadi mereka telah merancang untuk menggunakan kapalterbang MH370 yang mereka rampas 4 bulan yang lalu dan mereka ingin menghempaskannya di Ukraine dan menyalahkan Rusia.

Mereka memasukkan mayat-mayat penumpang MH370 yang telah mereka awetkan itu kedalam kapalterbang MH370 dan mereka melancarkannya sebagai MH17.


Mereka menggunakan sistem radar untuk mengawal MH370 dan selepas sampai di Ukraine, mereka melancarkan roket ke arah MH370 dan meletupkannya.

Dalam sekelip mata, Amerika menuduh Rusia yang bertanggungjawab meletupkan pesawat itu.

Berikut adalah bukti-bukti yang penting untuk kita renungkan:

1) Mayat-mayat yang dijumpai itu telahpun reput dan tidak ada sebarang kesan darah.
2) Terdapat kesan-kesan penyeksaan pada badan mayat-mayat.
3) Passport –passport yang dijumpai disitu menunjukkan tidak ada sebarang kesan terbakar dan masih baru.
4) Media-media mula melancarkan serangan menghentam Rusia.
5) Tidak ada lagi berita tentang Gaza di Media.

Apakah motif utama Yahudi Israel itu?

MOTIFNYA IALAH SUPAYA DUNIA TIDAK LAGI MENUMPUKAN PERHATIAN KEPADA KEKEJAMAN YANG DILAKUKAN OLEH ISREAL DI GAZA.

Sumber rujukan:

http://jimstonefreelance.com./

http://www.washingtontimes.com/news/2014/jul/18/pro-russia-rebel-commander-suggests-passengers-die/#ixzz37qkaKYMb

http://nodisinfo.com/silicone-dummy-detected-wreckage-mh-17-hoax/