Thursday, July 24, 2014

Kerja Gila: Bawa Staff MAS Dalam Perasmian Sukan Komanwel


Ini tak tahulah kerja bodoh siapa, adakah staff MAS dibawa bersama-sama dengan atlit Malaysia dalam perasmian Sukan Komanwel?

Apa yang nak ditunjukkan dalam hal ni?  Nak promosi MAS ke, nak selamatkan MAS dari gulung tikar ke atau nak kata MAS masih penerbangan yang selamat?

Kalau ikut peralatan, juruterbang, memang selamatlah, tapi sial yang bertimpa-timpa sekarang ni jadikan MAS tu penerbangan tak selamat.


Apa pun, kejadian pagi tadi ini memang memalukan negara.  Entah siapalah yang punya kerja, Najib atau Khairy Jamaludin.

5 comments:

Anonymous said...

Allo mangkok.. yang berpakain seragam MAS tu bukannya staff MAS tetapi atlit kita sebangai menghormati mangsa MH17. Otak taruk kat jubor .

Editor said...

ada beza ke atlit pakai baju MAS dengan staff MAS sendiri? isunya sekarang, tak appropriate, ini bukan majlis antara syarikat penerbangan, tapi majlis sukan

Ahmad Razif said...

Betul ...kawan saya sukan rugby ada lah salah saorang yg memperagakan uniform MAS

Anonymous said...

sebenarnya xperlu dilayan sangat penulis sakai ni..isu sengaja nak bagi panas...sebnarnya xde apa2 pun..aku xpaham penulis ni...ntah apa yang merasuk dalam jiwa dia sampai jd busuk hati mcm ni xtau la....biarlah dia nak kata apa pun..yang penting..x menjejaskan mana2 pihak pun...lumrah...kalo dah namanya dengki...buat apa pun x kene.... ini lah jenis manusia yang xkan berkembang sampai bila2 pun...Ignore is better

akuanakmalaysia said...

Sebagai tanda hormat apa salahnya? Apakah dangkalnya pemikiran si penulis sampai benda sebegini pun nak dibangkang?

Kejadian MH17 ni tragedi antarabangsa, orang ramai penuh rasa hormat mengadakan majis peringatan. Ada pulak orang Malaysia, negara yang terlibat secara langsung dengan tragedi ni, boleh mempertikaikan pulak?

Nak main politik tak perlulah main politik dgn tragedi!