Wednesday, September 17, 2014

PAS Akan Dedahkan Siapa Kekasih Gelap Haji Mat Razi

Gambar Hiasan
PAS hari ini bagai mendapat durian runtuh apabila seorang wanita, bekas pelajar salah sebuah sekolah di  Genting dalam kawasan Pangkalan Kubor ini di ura-ura akan tampil mendedahkan hubungan sulitnya dengan calon BN, Mat Razi Mat Ail, secepat-cepatnya esok.

Menurut sumber PAS yang berjaya menjejaki wanita tersebut, hubungan sulit ini berlaku sewaktu Mat Razi menjadi guru di sekolah tersebut.  Nama sekolah dan butiran terperinci bagaimana hubungan sulit itu berlaku, akan didedahkan wanita terbabit nanti.

Dikatakan, hubungan sulit inilah yang menyebabkan isteri Mat Razi tidak tampil dalam mana-mana kempennya setakat ini kerana isterinya bimbang rakyat akan bertanyakan tentang perkara tersebut dan dia tidak boleh menjawab.

Berbeza dengan calon PAS, beliau memang sudah kematian isteri lama dahulu, sebab itulah dia kempen bersendirian.

Inilah yang kita katakan manusia jenis macam ini bukan boleh dipercayakan sangat.  Nampak alim dan warak, belum tentu lagi ada agama - kalau hubungan sulit ini berjaya disahkan nanti.

Cakap macam bagus sangat, kononnya budak-budak Pangkalan Kubor sebelum main bola, kena sembahyang dulu dan sebagainya, apa rupanya dia pun ada hubungan sulit yang memalukan penduduk Pangkalan Kubor kalau dia dipilih menjadi wakil rakyat.

Jika dapat dibuktikan kesahihan perkara ini, maka terjawablah persoalan ramai orang kenapa Mat Razi meninggalkan profession guru untuk berkhidmat dengan Jabatan Pendidikan Daerah Tumpat.

Ada buat hal, patutlah.

Begitupun, bukan aku nak menuduh, tapi dalam keadaan sekaran penting untuk Haji Mat Razi tampil memberikan penjelasan dan kalau perlu menafikan dengan bersumpah di Masjid kalau berita ini tidak betul.

Mat Razi perlu menjelaskan dengan jujur kepada pengundi di Pangkalan Kubor sama ada wanita tersebut memang betul kekasih gelap atau isteri keduanya, yang mana aku secara peribadi lebih percaya wanita itu isteri keduanya.

Alasan tu mudah saja, tempat sebelah sempadan macam Pangkalan Kubor ni memudahkan sesiapa nak pasang lebih dari satu, payah-payah nak ada kekasih gelap buat apa.

19 comments:

Anonymous said...

Alhamdulillah.. Rentak politik PAS setara dengan lenggok UMNO. Tahniah!!!

Anonymous said...

orang pas ni kuat menipu jugak..menipu binibpun kuat...setakat buat citer tipu nak burukkan calon BN, kerja kacang jer...hahaha

Anonymous said...

Boleh pulak soh org tu bersumpah kat
Masjid.. idola diorg mata satu tu x plak dipaksa soh bersumpah...

Anonymous said...

nak percaya citer ni ke nak percaya video mustafa ali

Anonymous said...

Kenapa nak aibkan sesama mukmin, Allah melarang.

Ini lah di namakan politik demokrasi

Pawang Asap said...

Setuju

Monkey Shooter said...

Kalau Khalid Ibrahim dipecat oleh PKR, maka pandai pulak nak minta bukti di tunjukkan di depan belalai masing-masing. Nasyaruddin Md Isa kena pecat oleh PAS, PKR tak minta apa-apa bukti pun malah tak berbunyi suara pun pemimpin PKR. Ini belum apa-apa berita sahih pun diheboh-hebohkan bagi menentang Mat Razi oleh juak-juak PAS (pemimpin pendidikan ILP). Apa bezanya PAS dengan UMNO? Malah PAS lagi teruk dari UMNO.

Anonymous said...

Tahniah PAS ....Dah ikut rentak

Anonymous said...

Huhu...serangan peribadi da bermula...siapa yg mulakan dulu ni..huhu..

Anonymous said...

Dosa sesama manusia tidak diampun oleh Allah. Jika api neraka itu bocor sebesar lubang jarum, nescaya hancur seluruh dunia..... Namun anda masih bermegah dgn fitnah seolah2 api neraka itu tidak akan menjejaskan anda. Nauzubillah

Anonymous said...

PAS mengundang dosa. Sejak PRK Permatang Pasir dulu idea ni yg mereka pakai sampai bercerai berai dan hancur luluh eumah tangga calon. Inilah yg PAS selalu buat langgar segalanya tanpa fikir dosa pahala. Terimalah diakhirat nanti azab allah...

Anonymous said...

Dalam Pas dah bynk ulama jadi ULAR Dakam Semak

Anonymous said...

PAS patut berasa malu kerana membuat fitnah sebegini.

Badrul said...

cantik statment nie....kan Nik Aziz.... nilah yang kita katakan manusia jenis macam ini bukan boleh dipercayakan sangat. Nampak alim dan warak, belum tentu lagi ada agama - kalau hubungan sulit ini berjaya disahkan nanti.... kesimpulannyer.... sendiri2 tau laaa team mana yg byak berserban.. berkopiah.... berjubah.... nampak alimdan warak tapi... belom tentu ada agama....... balik la pulok ke btang idung......

Anonymous said...

Dulu kata bersumpah tak ada dalam islam. Sekarang suruh org umno bersumpah pulak.

Anonymous said...

Kalo tang diorg klua video pn fitnah. Stakat tulis camni aku pn bleh weii

Anonymous said...

Gaya penulisan nak kenakan pas....

Anonymous said...

Betuy tue....
Dye nie bkn islam agk nye...
Kn kn...

Anonymous said...

Aku caya kot..coz ppuan ni anak buah hubby.