Wednesday, February 5, 2014

Keling Nallakarupan Nak Ugut Anwar Apa Di Kajang, Video Lagi?


Pilihanraya di Malaysia ini, tujuannya ialah untuk membolehkan rakyat memilih pemimpin yang diyakini mereka boleh membela nasib rakyat dan membawa kemajuan di kawasan yang diwakili.

Malangnya, pilihanraya di Malaysia ini telah mula menjadi platform sesetengah pihak untuk menyerang peribadi calon lawan dengan mendedahkan keburukkannya kepada rakyat.

Inilah yang kita lihat bila keling penipu bekas taukeh judi bernama S Nallakarupan ini (baru dapat Datuk Seri, Seri apanya, hitam!!) tampil menonjolkan diri untuk mencabar Anwar dalam pilihanraya kecil yang bakal diadakan di Kajang 23 Mac nanti.

Dengan title baru yang diperolehinya itu, Nalla beranggapan dia sudah layak nak mencabar Anwar di Kajang, maklumlah Datuk Seri sama Datuk Seri, disamping kononnya dia pegang semua rahsia Anwar.

Apa rahsia yang Nalla pegang dan nak dedahkan?  Dengar kata Nalla nak keluarkan satu video tapi bukan video yang diserah kepada peguam Shafie Abdullah dalam kes saman dengan Anwar, video lain.

Tapi, apapun benda itu, Anwar sudah pasti tidak akan takut dan gentar.  Dedahla apa nak dedah, sejarah membuktikan rakyat Malaysia ini tidak akan percaya apa pun pendedahan yang membabitkan Anwar.

Video lucah ke, gambar ke atau apa pun sekalilah, Nalla boleh dedahkan.  Rakyat bukan bodoh sebab rakyat tahu pada zaman ini, semua itu boleh dibuat dan diada-adakan.

UMNO dan culai-culainya seperti Papagomo dan lain-lain, dah lama cuba nak jatuhkan Anwar dengan pendedahan video dan gambar-gambar yang menunjukkan penglibatan Anwar dalam perbuatan tidak moral, tapi satu apa pun tak jalan, Anwar masih macam itu juga.

Lebih menyakitkan hati UMNO bila Pakatan Rakyat menambah 7 lagi kerusi Parlimen di sebalik macam-macam video dan gambar yang didedahkan mereka untuk menjatuhkan Anwar dalam PRU13 yang lepas, menunjukkan usaha mereka mengguna jalan kotor untuk menjatuhkan Anwar ini gagal.

Maka itu ugutan keling ini tidak menjadi kudis kepada Anwar dan Pakatan Rakyat.  Najib Tun Razak hanya menjelaskan kebodohan sendiri saja kalau mencalonkan Nalla di Kajang mewakili BN.

Seperti yang telah dijelaskan, calonkanlah siapa pun, Anwar memang sudah menang di Kajang.


No comments: