Tuesday, June 3, 2014

Teluk Intan: Terima kasih kepada petugas PAS


Pemuda PAS Negeri Perak merakamkan ucapan terima kasih kepada seluruh jentera PAS yang bertungkus lumus membantu gerak kerja Pilihan Raya Kecil (PRK) P076 Teluk Intan.

Walaupun bukan PAS yang bertanding, namun PAS tetap 'all out' menggerakkan jentera bagi memastikan kemenangan Pakatan Rakyat di Teluk Intan dikekalkan.

Pemuda PAS melahirkan rasa terharu dengan semangat yang ditunjukkan jentera khususnya daripada negeri-negeri yang tidak putus-putus turun demi mentaati arahan pimpinan.

Jabatan Pilihanraya Pemuda PAS Perak telah berjaya menjalankan peranannya untuk menyusun gerak kerja disamping mengerah tenaga pemuda untuk turun ke lapangan untuk membantu.

Walaupun gagal mempertahankan kerusi Teluk Intan, kami tetap gembira dengan sokongan rakyat terhadap Pakatan Rakyat walaupun berlaku sedikit kemerosotan.

Kegagalan itu adalah sebagai medan muhasabah untuk pimpinan dan jentera melihat dimana kekurangan yang ada namun ianya tidak boleh menjadikan gambaran tentang kesungguhan kerja buat para jentera.

Kami berharap semua jentera tidak berputus asa sebaliknya menjadikannya sebagai suntikan semangat untuk terus berjuang.

Kami yakin pilihanraya ini menjadi platform penting kepada PAS untuk mempersiapkan kekuatan bagi memastikan pilihanraya akan datang, Dun Changkat Jong akan berjaya ditakluk kembali.