Monday, July 22, 2013

Benarkah Calon BN Kaki Liwat?

Menggemparkan!!  Calon BN bagi kawasan DUN Kuala Besut, Tengku Zaihan Che Ku Abdul Rahman rupanya pernah terlibat dengan kegiatan liwat semasa menuntut di Universiti Sains Malaysia (USM) pada akhir 90-an dulu.

Betul ke, sebab aku dimaklumkan ini bukan dakwaan liar, tapi ada bukti dan saksi.

Saksi dan bukti ini pulak akan ditampilkan dalam kempen saat akhir Pakatan Rakyat pada malam esok (Selasa) di Kampung Nangka.  Saksi itu khabarnya bekas rakan sebilik Zaihan semasa di Universiti dulu dan bukti yang akan ditunjukkan adalah gambar-gambar 'mesra' antara mereka berdua.

Dikatakan, salah satu dari gambar itu memaparkan kedua-duanya sedang berpeluk dengan hanya memakai tuala mandi sahaja. 

Uiiiiii, ngeri mak...kalau jadi kenyataan ni, parah jentera UMNO nak menjawab semula sebab kempen tamat 12 tengah malam Selasa, memang tak sempat punyalah.

Sibuk dengan Abe Ku, Abe Ku, rupanya ALKU....hahahahaha...

Bukan nak kata apalah, tapi sejak dari mula memang aku perasan ada yang tak kena dengan calon yang ditampilkan BN di Kuala Besut ini.  Apa yang tak kena tu susah nak jelaskan sehinggalah aku terima maklumat ini dari sumber dalam Pakatan Rakyat petang semalam.

Sekarang baru aku faham kenapa calon ini nampak macam ada 'cacat-cacat' sikit, rupanya selera 2 alam.

Aku yakin, berita ini kalau dapat disahkan nanti akan mengubah keadaan semasa di Kuala Besut yang dikuasai UMNO/BN sejak dari proses penamaan calon selesai pada 12 Julai yang lepas.

Kalau Zaihan ini calon di belah bandar sana, tidak ada masalah sebab perkara macam ini benda biasa. Tapi dalam kawasan majoriti besar Melayu di Kuala Besut ini, cerita macam ini memang bagi masalah kepada siapa yang terlibat.

'Malangnya' pulak, yang kena tu calon BN, padan dengan muka dia.

Jadi nampaknya calon PAS, Endut@Azlan bin Yusof sudah boleh bersiap sedia dengan pakaian rasmi untuk bergelar YB di DUN Terengganu.  Kerajaan Terengganu juga perlu bersiap sedia menghadapi situasi 16:16 dalam DUN Terengganu yang dibimbangkan sangat Menteri Besarnya tu.

Untung juga calon PAS ini tidak bersekolah tinggi dan menyambung pelajaran di Universiti, kalau tidak mahu ada isu macam mana yang Zaihan kita ni hadapi sekarang.

No comments: